To było przed wielu

Skoro zaprosiła go Rosja, to niech Rosja zapewni mu transport. Żadna szkoła bez imienia nie zbuduje tradycji. Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Świetnie zdaję sobie sprawę, że tak jak margaryna nie wyparła masła, grafika komputerowa obrazów, a plastikowe kwiaty żywych, tak i książki audio pozostawią miejsce książkom tradycyjnym? Wytrzymywałam to jak idiotka, bo kiedyś przyrzekłam jednemu księdzu przy spowiedzi, też jak idiotka, że będę matką rodu, dopóki mój syn może mnie potrzebować, to znaczy, dopóki sobie nie znajdzie własnej kobiety. Aby zapewnić sobie przychylność ludzi, lepiej zaoferować im coś dla żołądków niż dla umysłów. I nie chcę ich wpływu na rządzenie Polską, na przyjmowanie ustaw w Sejmie? Czasem mam kłopot z wytrzymaniem na widowni siedząc w środku rzędu, wolę usiąść bliżej drzwi, mam możliwość wyjścia? Przybyłem więc do Was w imieniu umarłych i żywyc
h. Gdy pominiemy jej udział w peklowaniu, mięso będzie szare zamiast czerwonego. Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Zmienili wobec tego postawę względem Polski i są nam teraz znacznie przychylniejsi. Chłopcy z tożsamościowej telewizji Fox News należącej do globalnego mecenasa wartości i rynku Ruperta Murdocha, uprzedzając atak liberałów na konserwatywne wartości i rynek handlu bronią w USA, już tłumaczą swojej połowie amerykańskiej widowni, że gdyby w kinie wszyscy byli uzbrojeni, to uzbrojony wariat nie mógłby do nich strzelać jak do kaczek, bo oni by go zastrzelili pierwsi? Wystarczą dobrze skonstruowane słuchawki i możemy wygodnie usiąść i oczekiwać, aż drgnie spławik, czy wielka ryba zacznie wciągać naszą wędkę do jeziora. Wujek nie myśli, że to jest wystawianie się na cel? Jak w ybrać komputer dla gracza? Doskonałość jest cnotą umarłych.

Leave a Reply

